200e competitiegoal Wieger Sikkema

Onze spits Wieger Sikkema (1e selectie) heeft afgelopen zaterdag zijn 200e competitiedoelpunt gescoord voor vv de Wâlden. Een prachtige mijlpaal waarvoor hij door het bestuur in het zonnetje werd gezet met een shirt, een prachtige bos bloemen en een banner.

Wieger speelt al sinds het seizoen 2008/2009 bij de Wâlden en is de club altijd trouw gebleven. Zijn hoogtepunten beleefde hij met twee kampioenschappen in de vijfde klasse, seizoen 2012/2013 (24 goals) en 2016/2017 (30! goals). Ook na de overstap van de Wâlden richting het zaterdagvoetbal en de nieuwe start in de vijfde klasse, is Wieger bij de club gebleven. Het nieuwe jonge team op weg helpen en nog altijd is hij erg belangrijk met zijn goals en ervaring.

Wieger = vv de Wâlden!

Carriere Wieger: